Βιβλίο επισκεπτών  
Γράψτε ένα σχόλιο για αυτή την εγγραφή. Επιστροφή στο βιβλίο επισκεπτών | Διαχείριση
Υπογράψτε το βιβλίο επισκεπτών:
98) IP κατεγράφη  Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.2) Gecko/20100115 Firefox/3.6 (.NET CLR 3.5.30729) 
Σωκράτης Μαάνιαν 
Πόλη:
-
18.2.2010 16:37 IP: 193.92.173.100 Σχολιασμός

Είμαστε κάθε μέρα μαζί στο γραφείο. Οκτώ και δέκα ώρες καμιά φορά την ημέρα. Τον εκτιμώ, όχι γιατί είναι προϊστάμενος μου αλλά γιατί είναι ξεχωριστός άνθρωπος. Κοντολογίς με αρχές και αξίες, με τον καλό του λόγο αλλά και με τον τρόπο διοίκησης χωρίς «καλάμια». Γνωρίζει τον θάνατο του Αλφρέδου από την πρώτη στιγμή. Σε μια μάζωξη στην μνήμη του Αλφρέδου ήλθε μαζί με άλλους συναδέλφους μας. Συχνά μου συμπαραστέκεται με τα καλά του λόγια. Προχθές που είχα τις μαύρες μου τα είπαμε πάλι και δεν σας κρύβω ότι ένιωσα με αυτά που μου είπε μια, ας την πω αγαλλίαση. Δυό μέρες μετά προσπάθησα να επαναλάβω τα λόγια του στην μάνα μου και η ίδια σχολίασε «να’ νε καλά ο άνθρωπος».

Μια μέρα μετά τον παρεκάλεσα αυτά που μου είπε προφορικά εάν μπορεί να μου τα γράψει για να τα περάσω στην σελίδα του αδελφού μου. Ιδού το κείμενο του Σωκράτη τον οποίο και ευχαριστώ :

Χρόνης


[
Μία από τις Μπαχάι διδασκαλίες αφορά το Θεό και τη σχέση του ανθρώπου μαζί Του. Η Ουσία του Θεού είναι ασύλληπτη. Αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να φτιάχνουμε είδωλα του Θεού στο μυαλό μας και να Τον φανταζόμαστε, π.χ. ως άνθρωπο. Γενικά ένα δημιούργημα δεν μπορεί να συλλάβει το δημιουργό του. Για παράδειγμα, ένα τραπέζι δεν μπορεί να καταλάβει τη φύση του επιπλοποιού που το έφτιαξε. Η ύπαρξη του επιπλοποιού είναι εντελώς ασύλληπτη για τα αντικείμενα που φτιάχνει.

Ο Θεός είναι ο Δημιουργός των πάντων. Αυτός έχει φτιάξει τους ουρανούς και τη γη με τα βουνά, τις κοιλάδες, τις ερήμους και θάλασσες, τα ποτάμια, τα λιβάδια και τα δέντρα της. Ο Θεός έχει δημιουργήσει τα ζώα και ο Θεός έχει δημιουργήσει τον άνθρωπο.

Έτσι, παρόλο που η ύπαρξη του Δημιουργού είναι πέρα από την κατανόησή μας, ο τρόπος με τον οποίο "επικοινωνεί" μαζί μας είναι μέσω της Αιώνιας Συνθήκης Του. Σύμφωνα μ’ αυτή την Αιώνια Συνθήκη, ο Δημιουργός δε μας αφήνει ποτέ μόνους και χωρίς καθοδήγηση. Όποτε η ανθρωπότητα απομακρύνεται από Αυτόν και ξεχνά τις διδασκαλίες Του, μια Φανέρωση του Θεού εμφανίζεται και γνωστοποιεί σε μας τη Θέληση και το Σκοπό Του.

Η λέξη "φανερώνω" σημαίνει αποκαλύπτω, παρουσιάζω κάτι που δεν ήταν γνωστό πρωτύτερα. Οι Φανερώσεις του Θεού είναι αυτές οι ξεχωριστές υπάρξεις που αποκαλύπτουν στην ανθρωπότητα το Λόγο και τη Θέληση του Θεού. Υπάρχει ένα παράδειγμα από τον υλικό κόσμο που μας βοηθάει να κατανοήσουμε την έννοια της Φανέρωσης. Σ’ αυτό τον κόσμο ο ήλιος είναι η πηγή όλης της θερμότητας και του φωτός, χωρίς αυτόν δε θα υπήρχε ζωή στον πλανήτη. Αλλά ο ίδιος ο ήλιος δεν κατεβαίνει στη γη και αν προσπαθήσουμε να τον προσεγγίσουμε, θα καούμε.

Αλλά ας υποθέσουμε ότι παίρνουμε έναν καλογυαλισμένο καθρέφτη και τον στρέφουμε προς τον ήλιο. Τότε θα δούμε μέσα του το είδωλο του ήλιου. Όσο πιο καλογυαλισμένος είναι ο καθρέφτης, τόσο πιο τέλεια θα φαίνεται το είδωλο. Οι Φανερώσεις του Θεού είναι σαν τέλειοι καθρέφτες που αντανακλούν το Φως του Θεού με όλη του τη λαμπρότητα. Όλοι αυτοί οι Καθρέφτες αντανακλούν το ίδιο φως. Εφόσον ο Θεός είναι πέρα από τη δική μας αντίληψη, αυτές οι τέλειες Υπάρξεις έρχονται σε μας από καιρό σε καιρό, ζουν ανάμεσά μας, μας καθοδηγούν και μας γεμίζουν με την ενέργεια που μας χρειάζεται για να προοδεύουμε υλικά και πνευματικά. Σε αυτές τις Φανερώσεις συμπεριλαμβάνονται ο Αβραάμ, ο Κρίσνα, ο Ζωροάστρης, ο Μωυσής, ο Βούδας, ο Ιησούς και ο Μωάμεθ και ο Μπαχαολλά. Αυτή η διαδοχή δεν έχει τέλος.

Όλες οι Φανερώσεις διδάσκουν ότι η ζωή δεν τελειώνει με το θάνατο και ότι η σχέση του ανθρώπου με το Θεό είναι αιώνια. Μετά το θάνατο, οι ψυχές μας ελευθερώνονται και συνεχίζουν να προοδεύουν προς το Θεό για πάντα. Η ψυχή δεν πεθαίνει• διαρκεί αιώνια. Όταν πεθάνει το ανθρώπινο σώμα, η ψυχή ελευθερώνεται από τα δεσμά της με το υλικό σώμα και με τον περιβάλλοντα υλικό κόσμο, ξεκινώντας την πρόοδό της διαμέσου των πνευματικών κόσμων. Οι Μπαχάι νοούν τον πνευματικό κόσμο ως μία άχρονη και άχωρη προέκταση του σύμπαντός μας - και όχι κάποιο φυσικό απομακρυσμένο ή ξένο μέρος.

[συνέχεια στο επόμενο κείμενο]
Σχόλια:
Όνομα:
 
Επιστροφή στην ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ